Menu

Break the glass

Concept, Product Design

Break the glass

Categories

We kunnen allemaal profiteren van de toenemende kansen op de arbeidsmarkt. Echter vergt het wel flinke investeringen, ook van de werknemers zelf. Want als er veel kansen zijn op de markt, heb je ook kans om tegen concurrentie aan te lopen. Hoe val je namelijk op tussen het de kandidaten massa. Deze vraag stelde ik aan mijzelf op het moment dat ik te maken kreeg met stap richting de werkvloer.

Het allerbelangrijkste is dat je een aspect vindt dat bij jezelf past, iets wat volledig zegt: “dit ben ik”. Met deze gedachte heb ik een concept bedacht, waarmee ik mezelf introduceer bij potentiële werkgevers. De kit is gebaseerd op de ‘Fire Alarms’, waarop men het glas moet breken om hulp in te schakelen. Deze kit geeft je als werkgever de mogelijkheid om indien nodig, de inhoud van de kit te gebruiken. Echter is de pullfactor natuurlijk erg groot om dit direct bij ontvangst te doen. Het glas dient te worden gebroken om bij de USB in de vorm van een sleutel te komen. Hierop vindt men mijn sollicitatiebrief, CV en verwijzing naar mijn website. Je kan het ook zien als ‘The Key to Success”.

Nick Dijenborgh – Graphic Design
Share

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!